BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Pink Transparent Valentine Balloon Heart

Friday, March 11, 2011

coretan rasa

sedang menghitung hari...
tinggal bbrape ari aje lg...
EXAM bakal menjelma...
tp aku sendri xready..
mampu ke aku m'jwb nnt..
nk kekalkn result cm sem yg lepas..
3.75..
law leh nk dpt 4.00 laa...
huh..
sume tu m'jd bebanan d fkiran ku ini..
kdg2 rse cm tension gak..
tp ble pkir sume nie tok mse dpn smgt tu kembali smulaa..
byk lg yg perlu aku tempuhi..
kdg2 terpikir laa...
sonok ke dgn kerjaya yg aku pilih nie...
sbb aku t'dgr 1 staff nurse nie ckp..
" kite nie asyik berkorban tok org lain aje, bilenye kite leh berkorban tok diri sendiri dan keluarga "
sjk saat aku t'dgr kate2 tu mcm2 yg sering bermain di fikiranku ini...
adakah itu yg akn aku lalui spnjang hidup aku nnt..??
mampu kah aku hadapinye??
arrgghh tidak!!
aku xde jwpn tok sume tu..
aku biarkn ianya menjadi tnde tnye...
tp sampai ble aku nk biarkn pertanyaan ini..??
haha..
mungkin one find day..
juz wait n see...



0 ulasan: