BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Pink Transparent Valentine Balloon Heart

Saturday, October 22, 2011

Bersawang sudahh :D

Hai kawan-kawan. Lame daa xjenguk2 blog nie. Dah bersawang bersemut agaknyerr. Biaselaa kehidupan sebagai seorang student kadang tak de mase nk layan bende nie sume. Baru abesss mid term exam. Alhamdulillah bole jawab dgn jayanye. hehe :D  tapi tak tau la betol ke tak. Tetibe teringat cekgu sekolah dulu cakap, 'jangan OVER CONFIDENT'. 


Hari nie ari sabtu, ari cuti. tak de bende pon aku nk buat. Cume pikir tentang presentation isnin nie. Erm rase baru nk relax2, tp keje bertimbun-timbun. Haiii, sabar sajelaa. tak pelaa Azwa sabar, nie sume utk mase depan awak :D. Belajar rajin untuk balas jasa mak ngan ayah ye.0k2 lupekan daa.

Sabtu ohh ahad. Erm hari yang aku tak bape nak suke. tak tau nak buat apeee. Huh ! sangat-sangat bosan. Lebih rela hari-hari ade kelas. Ape yg buat aku bosan? mesti korang tertanye-tanye kan. Huhu. Mane taknye aku dok kt uma sensorang. aku ulang lagi. SEORANG DIRI. Tak suke dok sorang sebab aku bole menangis. ngeee ~ tak tau nape. Bile da nangis mule laa migaine datang. Migraine migraine migraine. Cukuplaa kau menyeksa aku. Aku da cukup  terseksa bile terpakse pantang tak payah makan cokelat. Kecian kau aku tak makan ekk, menimbun atas meja. Aku nk jd kan kau koleksi jee. Haha :D

Heyyyy, BOSAN BOSAN BOSAN. Rase nak melalak je bagi satu blok aku dengar. Baby syg bosan :'(, Mane la awak pegi. Mesej pon tak. Tiap saat saya tunggu call or mesej dr awak.. Akhirnye saya tido dgn kehampaan. Tak pelaa, saya faham awak sibuk kan kan. Selalu pujuk diri sendiri. Hurrmm. Nak jalan-jalan tp tak de idea nak ke mane. Setakat dok kt n9 nie ape jela tempat yg best. Haihhh ! rendu kat adeq dutt laaa plak. Nak pelok-pelok nk cium-cium nk tido sesame. rindunyerrr ya Allah :D 




comell kan adeqq duttt :D
nak balekk :(, rase2nye peluang nk balekk tu tipis jee. Bulan 11 da nk g posting daa. Alahai, cepatnye mase berlalu. Takott laa >,<. Kene campak kat mane la nanti. Hope dpt ka Banting :D , Bole la balekk selalu :D
Ermm, doa-doa ajelaa. 0k laa, penat mencarut. Baik siap kan keje. Dadaaa.. 


0 ulasan: