BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Pink Transparent Valentine Balloon Heart

Monday, October 31, 2011

Luahan Perasaan Kott..

Senyap je kan aku nie,,
Mane taknye..
Dapat cuti lame,,
Walaupon tak sambut tp cuti tetap cuti :)

Bile da serabut kepala mulela layan blog..
Tempat yg sesuai tok meluahkan perasaan.. 
Rase nk panjat gunung then jerit kuat2 jeeee !!!!

Erm, semakin hari semakin beban lak kepala aku nie,,, 

Nampak je macam takde masalah.
Lau korek bertan-tan kott.
Nape ye? mane la bole tau.
Rahsia kott.
Bole citer sikit jee,,,


1) Kucing saya da meninggal :'(
     -Sedih tak terkata, arinie genap da seminggu da die tinggalkan saye. Da xde lagi yg nk cium sy pagi2. Time dgn redha krn Stiap makhlukNya  akan kembali juga akhirnye. 



2) Serabut bile da nak dekat praktikal.
-Tadi baru dapat tau dapat praktikal kt mane. Ya Allah :'(, xdpt bygkan first time g kt sane. Mak !!! Ya Allah kuatkan lah hati hambamu ini. Cekalkan lah ati aku untuk menempuhi segala rintangan dan halangan semase aku menuntut ilmuMu ya Allah :(

3) Rahsie,, tak sanggup nk cite...


4) lagi tak nak citer, sebab air mate senang sangat nk gugur..



5) Lagilahh tak nak ingat..

Kuatkan lah semangatmu Azwa :), focus on your study. Biarla ape nk jadi yg penting tetap Allah tahu isi hatimu. ya Allah sesungguhnya kau maha mendengar akan rintihan hamba2mu. Tanak simpan daaa. Buat semak kepala otak jee. 

0 ulasan: